Dec 16, 2009

Nicolae Ciornîi anunță lansarea proiectului său politic | UNIMEDIA - portalul de ştiri nr. 1 din Moldova

Nicolae Ciornîi: "Veți afla mai multe detalii despre acest proiect politic după sărbătorile de iarnă. Acum nu pot să vă spun mai multe"16 dec 2009


LIVE TEXT: Nicolae Ciornîi anunță lansarea proiectului său politic
Foto: vipmagazin.md

(UPDATE, 11.47) Conferința de presă a luat sfârșit.

(UPDATE, 11.45) Nicolae Ciornîi: Veți afla mai multe detalii despre ce am de gând să fac imediat după sărbătorile de iarnă. Probabil, atunci vor fi alături de mine și oamenii de afaceri despre care am vorbit mai sus. Eu am venit în politică nu pe o zi și nu pentru faptul că vor fi anunțate alegeri anticipate.

(UPDATE, 11.40) Nicolae Ciornîi: Nu am interes să cumpăr posturi TV sau radio. Consider că mass-media trebuie să fie libere.

(UPDATE, 11.30) Nicolae Ciornîi: În politică nu sunt neapărat necesari banii. Politica se poate face și fără bani. Dacă va fi nevoie de ei, vom mai vedea.

(UPDATE, 11.28) Nicolae Ciornîi: Echipa de fotbal Zimbru este pe locul 6 în campionat. Nu avem posibilitățile de a plăti banii care se plătesc peste hotare. Oricum, am reușit să construim un centru de educare în fotbal la 'Complexul Zimbru'. Atăzi ne bazăm numai pe jucătorii din Moldova, nu și cei străini.

(UPDATE, 11.20) Nicolae Ciornîi: Nu am intrat în politică până acum pentru că nu era timpul meu. Consider că acum e momentul să mă implic. În alegerile parlamentare din 2005, casa mi-a fost înconjurată și autoritățile au încercat să-mi perchiziționeze locuința fără ca cineva să fie pe loc. Nu am fost în relații bune cu PCRM, însă asta nu m-a împiedicat să merg la diferite discuții cu ei în trecut.

(UPDATE, 11.21) Nicolae Ciornîi: Cred că președintele țării trebuie ales de popor.

(UPDATE, 11.20) Nicolae Ciornîi: Pot să vă spun de la început că nu mă voi uni cu liberalii.

(UPDATE, 11.18) Nicolae Ciornîi: Nu vă pot spune cât costă averea mea. Nu sunt un om sărac. Am avere în Moldova, România, Rusia și un pic în Ucraina. Toți banii i-am câștigat onest. Am avut salariu foarte bun și diferite bonusuri.

(UPDATE, 11.16) Nicolae Ciornîi: Nu pot să vă spun cum se va numi partidul. Poate se va numi 'partidul muncii', poate fi și altă denumire, doar că neapărat va ține de 'social'.

(UPDATE, 11.09) Nicolae Ciornîi: Eu mă voi concentra mai mult pe aspectul economic în programul politic. Eu am multe idei. În industrie și agricultură eu am arătat ce am făcut. Rezultatele vorbesc.

(UPDATE, 11.09) Nicolae Ciornîi: Dacă dl Țurcan sau dl Braghiș vor fi interesați de proiect sunt deschis spre discuții. Nu pot să vă dau nume acum despre persoanele care mă susțin. Pot să vă spun că sunt oameni de afaceri interesați de modul cum noi trăim.

(UPDATE, 11.08) Nicolae Ciornîi: Proiectul meu politic se va plasa pe centru-stânga eșichierului politic. Eu încă nu am analizat foarte adânc această chestiune. Cred că vorbim de crearea unui partid nou.

(UPDATE, 11.07) Nicolae Ciornîi: Eu nu m-am întâlnit cu nimeni, nu am vorbit cu nimeni cu privire la proiectul meu politic. Normal că voi avea întâlniri cu persoanele care vor susține ideile și ideologia mea.

(UPDATE, 11.05) Nicolae Ciornîi: Ne propunem să scoatem țara din impas. Acesta este un anunț scurt pe care vreau să-l fac.

(UPDATE, 11.04) Nicolae Ciornîi: Mi-am încheiat obligațiunile față de compania Lukoil și am hotărât să revin în țară. Cred că nu trebuie să povestesc despre ce înseamnă Lukoil.

(UPDATE, 11.03) Nicolae Ciornîi: Sunt dezamăgit de politica care s-a făcut în Moldova până acum.

Sursa: UNIMEDIA"