Dec 21, 2009

VLAD FILAT: 'PLDM a dat tonul in politica moldoveneasca"

www.stireazilei.md: "VLAD FILAT: 'PLDM a dat tonul in politica moldoveneasca, ne-am asumat angajamente si le-am realizat. Au fost 2 ani grei, dar nu am cedat si am reusit! PLDM va deveni cel mai important partid din Republica Moldova!
'Sâmbătă, 19 Decembrie, 2009 /  10:58
Partidul Liberal Democrat din Moldova si-a schimbat astazi doctrina din populara in cea conservatoare. “Noi ne-am declarat de la bun inceput ca fiind un partid cu doctrina populara, or doctrina conservatoare este parte integranta a celei populare. In fond nu se vor schimba actiunile, abordarile sau principiile noastre. Am constatat doar acest lucru si l-am stabilit in program, pentru a aduce claritate pentru membrii partidului nostru, dar si pentru partenerii nostri externi”, a explicat Presedintele Partidului Liberal Democrat din Moldova, premierul Vlad Filat.
Precizam ca PLDM a depus cerere pentru a deveni membru cu statut de observator al celui mai mare partid din Europa, Partidul Popular European, iar solicitarea urmeaza sa fie examinata pana in primavara lui 2010.
Va invitam sa urmariti mai jos cele mai importante declaratii de la Congresul III extraordinar al PLDM:
14:04 Filat: "Suntem la sfarsitul unui an care a marcat Republica Moldova si a trezit oamenii tarii noastre. Eu doresc foarte mult ca noi sa ramanem trezi, pentru ca in tara noastra noi decidem si acest lucru l-am demonstrat! Declar lucrarile congresului III inchise. Dumnezeu sa ocroteasca Republica Moldova!"
14:03 Filat: "Ne aflam in aceasta sala pentru ca o meritam. Convingerea mea ferma este ca problemele care le avem aici nu vin din alta parte, dar sunt ale noastre si noi urmeaza sa le rezolvam!"
14:01 Filat spune ca nu exista zone "rosii" sau "comuniste" in tara, pentru ca "acolo unde se munceste se reuseste detronarea acestora".
13:57 Liderul PLDM le spune delegatilor ca foarte curand vor incepe negocierile cu UE privind liberalizarea regimului de vize pentru cetatenii nostri, precum si despre Acordul privind micul trafic la frontiera, semnat recent intre premierul Filat si omologul sau roman. Totodata, Vlad Filat multumeste cetatenilor nostri plecati in strainatate, care s-au implicat si au sprijinit Moldova...